Σχετικά με την Redken

Η Paula Kent ίδρυσε τα εργαστήρια της Redken το 1960. Ως νέα ηθοποιός στα τέλη της δεκαετίας του 1950, όταν τα μαλλιά έπρεπε να είναι πολύ ξανθά και κρεπαρισμένα, η Paula αντιμετώπιζε την πρόκληση των ευαίσθητων λεπτών μαλλιών της και του ευαίσθητου δέρματος. Στην αρχή της καριέρας της στο Hollywood, αντιμετώπιζε συχνά αλλεργίες που της προκαλούσαν τα προϊόντα που χρησιμοποιούσαν οι κομμωτές και οι makeup artists. Επισκέφθηκε δερματολόγους και κομμωτές για να βρει μια λύση, αλλά κανείς δεν μπορούσε να της εξηγήσει την επιστήμη πίσω από τα προϊόντα.

Σε μια στιγμή έμπνευσης, η Paula συνειδητοποίησε ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκατομμύρια άλλους ανθρώπους που χρειάζονταν απαλά προϊόντα υψηλής απόδοσης - και ότι οι επαγγελματίες κομμωτές έπρεπε να γνωρίζουν τη χημεία των μαλλιών και του δέρματος, τα συστατικά των προϊόντων και τη σχέση τους με τα όμορφα, υγιή μαλλιά .

Χρησιμοποιώντας 3.000 δολάρια που κέρδισε παρουσία της σε διαφήμιση μπύρας, η Paula Kent και ο κομμωτής της, Jheri Redding (έτσι δημιουργήθηκε η ονομασία "REDKEN") ξεκίνησαν τη Redken με τρία προϊόντα και ένα πρόγραμμα εντατικής εκπαίδευσης για κομμωτές. Οι συνθέσεις αναπτύχθηκαν με βάση τρεις αρχές:

Τεχνολογία πρωτεϊνών (δεδομένου ότι τα μαλλιά αποτελούνται κυρίως από πρωτεΐνες)
Όξινο pH 4,5-5,5 που ταιριάζει στο φυσικό pH των μαλλιών και του δέρματος
Προϊόντα που συνιστώνται αποκλειστικά από εξουσιοδοτημένους κοσμητολόγους και επαγγελματίες κομμωτές.
Με αυτόν τον τρόπο, η Paula Kent έφερε την επανάσταση στην επαγγελματική βιομηχανία περιποίησης μαλλιών τόσο για τους κομμωτές όσο και για τους τελικούς καταναλωτές. Το πρωτοποριακό πνεύμα της έχει αγαπηθεί και έχει αφήσει πίσω της μια κληρονομιά που διατηρείται μέσω της μάρκας μέχρι σήμερα.

ΟΡΟΣΗΜΑ ΤΗΣ REDKEN

1960: Η ομορφιά μέσω της επιστήμης αρχίζει να προσελκύει ολοένα και περισσότερο κοινό

  • Η αμερικανίδα ηθοποιός Paula Kent και ο κομμωτής της Jheri Redding ξεκινούν την Redken με $ 3000 και τρία προϊόντα
  • Βασισμένα στην επιστήμη της πρωτεΐνης και της ενυδάτωσης τα Amino Pon και PPT αποκτούν φανατικό κοινό
  • Ο οραματιστής κομμωτής Vidal Sassoon συνεργάζεται με την Redken και ξεκινά περιοδεία.

Η δεκαετία του '70: ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ

  • Η Redken πρωτοστατεί στην εκπαίδευση του κλάδου εστιάζοντας στην επιστήμη και την επιχείρηση του κομμωτηρίου
  • Η Redken φιλοξενεί 500 επαγγελματίες κομμωτές το 1974 - το πρώτο "Συμπόσιο Redken"

Η δεκαετία του '80: Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ

  • Το Shades EQ Equalizing Color Gloss, μια από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις στις βαφές μαλλιών, εισήχθη το 1983.
  • Τα προιόντα περιποίησης Extreme συνδυάζουν την πρωτεΐνη με την ενυδάτωση για να ενισχύσουν τα ταλαιπωρημένα μαλλιά.
  • Η Redken εγκαινιάζεται σε 13 χώρες σε όλο τον κόσμο Shades EQ Equalizing Color Gloss, one of the biggest breakthroughs in haircolor, is introduced in 1983

1990: Προσθέτουμε την "5η λεωφόρο NYC" στο όνομα ΜΑΣ 

  • Το 1993, η Redken πωλείται στην ηγέτιδα της βιομηχανίας της ομορφιάς, L'Oreal
  • Μετά από έναν καταστροφικό σεισμό, η Redken μετακινείται από την Καλιφόρνια στην έδρα της L'Oreal στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης
  • Η Redken καθιερώνεται ως μάρκα μόδας στην πρώτη γραμμή των τάσεων
  • Το Redken Exchange, ο κορυφαίος πόρος της βιομηχανίας κομμωτηρίου για μάθηση, ανοίγει τις πόρτες του το 1996

2000: Γινόμαστε η αυθεντία πίσω από τις πασαρέλες

  • Η Redken συνεργάζεται με τον παγκοσμίου φήμης κομμωτή Guido
  • Η Redken γίνεται ηγέτης στην ομορφιά των παρασκηνίων, στέλνοντας μια ομάδα artists, στις εβδομάδες μόδας στη Νέα Υόρκη, το Μιλάνο, το Παρίσι και το Λονδίνο

2010: η καινοτομία, η μόδα και η έμπνευση συνεχίζονται

  • Οι καινοτομίες σε προϊόντα όπως CHROMATICS, Curvaceous, Diamond Oil, Blonde Idol και Redken Styling Flex βοηθούν τους κομμωτές να προβάλλουν τα ταλέντα τους και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους

2014: Νέοι τρόποι σύνδεσης και επικοινωνίας

  • Νέα εικαστικά με led που βασίζονται στην εμπειρία, συμπεριλαμβανομένων των must - watch βίντεο,με εικόνες που εμπνέουν και συμβουλές που βοηθούν τους κομμωτές να συμμετέχουν, να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους - on line και σε απευθείας σύνδεση
  • Μια σειρά από μούσες και influencers μοιράζονται την έμπνευση και τις ιστορίες τους με τους κομμωτές και τους καταναλωτές μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την ιστοσελίδα μας
  • Νέες ευκαιρίες υπηρεσιών και merchandising ζωντανεύουν τα κομμωτήρια και αυξάνουν την επιτυχία των επιχειρήσεων.